Madonitsa γεια σου! Έμαθα ότι ξεκίνησε η περιοδεία σου και ότι έκανες πάταγο φυσικά. Σίγουρα ο κύριος Χριστόδουλος θα είναι έξαλλος μαζί σου αλλά δεν βαριέσαι, πρώτη φορά θα είναι?
Είδα φωτογραφίες και video από την συναυλία και μου ήρθε να βάλω τα κλάματα από τη συγκίνηση. Μην ανησυχείς όμως, θα κρατηθώ μέχρι τις 27 Αυγούστου που θα τα πούμε από κοντά στο Παρίσι. Θα με βρεις εύκολα... θα είμαι αυτή που θα ουρλιάζει και θα κλαίει μπροστά στην σκηνή. Θυμάσαι πριν 2 χρόνια που με κοίταξες και νόμιζες ότι χρίζω ψυχιατρικής βοήθειας? Ε, λοιπόν θα πάρω τα χάπια μου και θα σου'ρθω... να με περιμένεις ε?

Φιλάκια
εγώ (ξέρεις εσύ)

Υ.Γ: και πες ρε συ στον Γκάι να χάσει μερικά κιλά... τόφαλος έχει γίνει!!

4 comments:

aggelos-x-aggelos said...

Ζηλεύω...

Τον Αύγουστο στο Παρίσι, για την Madonitsa δεν κόβω φλέβες.

Να περάσεις καλά!!!

Almost Famous said...

aggelos-x-aggelos ευχαριστώ!!

Anonymous said...

ΦΤΟΥ!

Έμένα δε μ'αφήνουν οι γονείς μου να πάω...
Aλλά όταν γίνω 18 θα πάω.
Την έχει δει η γιαγιά μου όμως και μου είπε ότι είναι ΤΕΛΕΙΑ! ΘΕΑ!

Καλά να περάσεις!

Barbie

Anonymous said...

(H γιαγιά της????)

anywayz....

Προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου και να μην δώ πολλά videos απο την συναυλία...Η αλήθεια ειναι οτι μου είναι κάπως δύσκολο...αλλα προσπαθώ...
Ελπίζω να μαι σε θέση να ξαναγράψω στο blog μετά την 6 του μηνα Άυγουστου...μετα το ταξίδι στην Ρώμη...μετά την πραγματαποίηση του ονείρου...
Αν γλιτώσω το εγκεφαλικό θα ειναι θάυμα...!!!

I can't remember
When I was young
I can't explain
If it was wrong
My life goes on
But not the same
Into your eyes
My face remains


g.

About