Τρίτη απόγευμα στο Σύνταγμα κι είναι όλα πολύ όμορφα... Καταπληκτικός ήλιος, ανθοκομική έκθεση γεμάτη λουλούδια, γλάστρες, γλαστράκια, βασιλικοί, ηλιοτρόπια... πολύχρωμες αγελάδες... κούκλα η Αθήνα! Και μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό, καμιά 20αριά άνθρωποι μαζεμένοι στην πλατεία να ακούνε έναν κύριο με ράσα να ουρλιάζει και να λέει για την ταινία 'Κώδικας Ντα Βίντσι' που είναι του σατανά (φτου φτου φτου) και για το Εθνικό Θέατρο που είναι λέει γεμάτο εβραίους και μασόνους (το'ξερες εσύ?). Τελικά μόνο εγώ έχω στο μυαλό μου το παπά της κατανοήσης, της ηρεμίας και της κατάνυξης?
Δεν ξέρω για την ταινία, αλλά το βιβλίο του Νταν Μπράουν μου άρεσε πάρα πολύ. Και δεν βρήκα τίποτα βλάσφημο, όπως ισχυρίζονται οι παπάδες που κοπανιούνται στα κανάλια. Είναι οι εκπρόσωποι της εκκλησίας λιγότερο βλάσφημοι όταν κυκλοφορούν με λιμουζίνες και χρυσές αλυσίδες?
Και για να πω την αμαρτία μου, η εκδοχή του βιβλίου του Νταν Μπράουν δεν με ενοχλεί. Πιστεύω ότι κάτι υπάρχει εκεί... Οκ, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο Χριστός ήταν παντρεμένος με την Μαρία Μαγδαληνή αλλά δεν πιστεύω κιόλας ότι ήταν απλά μια πόρνη που μετανόησε... Δεν είναι περίεργο που μετά την Ανάσταση δεν ξέρουμε τι απέγινε? Και γιατί στους κόλπους της εκκλησίας είναι μόνο άντρες? Αρμόζει μια τέτοια ανισότητα στις διδαχές του χριστιανισμού?
Ας σταματήσουν λοιπόν όλοι αυτοί να φωνάζουν για τα ανούσια (είναι δυνατόν ένα βιβλίο να ταράξει τα θεμέλια του χριστιανισμού?) κι ας ασχοληθούν με τα ουσιαστικά... Ας πουλήσουν τις λιμουζίνες και τις χρυσές αλυσίδες κι ας τα δώσουν σε κάποιον που δεν έχει να φάει!

Και για να γίνω ακόμα πιο αμαρτωλή, δηλώνω ότι θα δω την ταινία! Έχω ήδη αγοράσει εισιτήρια!

No comments:

About