Μεγάλωσα, πάχυνα, ωρίμασα, έκανα ρυτίδες, έμαθα. Μόνο το κεφάλαιο της φιλίας δεν εννοώ να καταλάβω. Τόσα χαστούκια και τόση απόρριψη κι εγώ ακόμα μένω μεταξεταστέα. Μέσα μου ακόμα πιστεύω ότι οι φιλίες είναι αγνές, αθώες και καθ'όλα τέλειες. Όπως όταν ήμασταν πιτσιρίκια... Να με αγαπάει τόοοσο πολύ όπως κι εγώ, να μου δίνει χαρτομάντηλα όταν κλαίω, να χειροκροτεί όταν χαίρομαι, να με σκέφτεται, να σηκώνει το τηλέφωνο για να δει τι κάνω, να μην προσβάλεται όταν λέω σκληρές αλήθειες αλλά να ξέρει ότι το κάνω για να βοηθήσω, να λέει πάντα την αλήθεια ακόμα κι όταν ξέρει ότι θα πονέσω, να μοιραζόμαστε πράγματα, να μπορούμε να γελάμε ο ένας με τον άλλο, να υπερασπίζεται τη φιλία μας μέχρι εσχάτων, να ακούει αλλά και να μιλάει, να θέλει το καλό μου, να κατανοεί όταν έχω νεύρα, να δέχεται τις διαφορές μας...
Τελικά για να μπορέσω να επιβιώσω και να το πάρω το ρημάδι το απολυτήριο, έμαθα το κεφάλαιο παπαγαλία (δεν επενδύουμε στους φίλους μας, είμαστε ευχαριστημένοι με τα ψίχουλα που μας δίνουν, δεν αφήνουμε κανένα να μας 'αγγίξει') και πέρασα την τάξη.
Μέσα μου όμως, μεταξεταστέα... Κάθε φορά που σηκώνω το τείχος, ανοίγει ένα παράθυρο και τρέμω στην ιδέα ότι κάποιος μπορεί να μπει μέσα... γιατί μετά θα ανοίξει την πόρτα και θα φύγει... και μετά...
Φίλοι για πάντα? Μπα...

4 comments:

Anonymous said...

Το πρώτο μέρος μου άρεσε πάρα πολύ , σαν όνειρο . Από την παρένθεση και μετά χτύπησες φλέβα.Μέσα στην παρένθεση και ό,τι την ακολουθεί είναι ακριβώς και η δική μου αλήθεια. Το δικό μου μότο είναι πως δεν περιμένω ποτέ τίποτα και από κανέναν. Από τη στιγμή που ζω με αυτό είμαι στα αλήθεια πολύ ήρεμη. Πάντως είδες έχουμε ένα κοινό σημείο, θες να γίνουμε φίλες;
Εδώ κανείς δεν μπαίνει πουθενά και δεν φεύγει από κάπου. Τζάμια , οθόνες βιτρίνες μοίρασμα . Ή κάπως έτσι..

Almost Famous said...

Κι εγω ζω με αυτο ακριβώς. Και είμαι πολύ ήρεμη επίσης. Αλλά μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να μην εμπλακείς συναισθηματικά...

Anonymous said...

Το πως νιώθουμε για τους άλλους δεν συναρτάται και απόλυτα με το πως αυτοί συμπεριφέρονται σε μας.
Πάντως κερδισμένος είναι πάντα αυτός που δίνει τα πιο πολλά.
Κάπου στο σύμπαν μαζεύεται η καλή του ενέργεια για να του επιστραφεί κάποτε κάπου.

GLOBAL said...

Sou ftunw thn filia mou sth mourh kai kane thn o,ti thes.
Sou ftunw ton erwta mou sth mourh kai kane ton o,ti thes.
Sou ftunw thn agaph mou sth mourh kai kane thn o,ti thes.
Otan erxetai h xlapatsa tsouzei san na mou petaksane xtapodi sth mourh ki auto kollaei tis ventouzes tou panw sth mourh mou.
Uncoditional friendship, love, etc.
Gamwto akoma pisteuw se auta.
Ena xtapodi parakalw sto globalotrapezo.

About