Κύριε Χριστόδουλε, γεια σας! Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είδα την ταινία. Ναι, το ομολογώ! Φόρεσα μαντήλα και μαύρα γυαλιά, για να μην με αναγνωρίσετε και τρύπωσα στην αίθουσα. Και το χειρότερο? Δεν τη βρήκα καθόλου βλάσφημη! Παρουσιάζει μια θεωρία αλλά η ουσία της ταινίας καταλήγει στην εξής φράση: σημασία δεν έχουν οι αποδείξεις αλλά τι επιλέγουμε να πιστέψουμε...

Όσο για την καλλιτεχνική αξία της ταινίας κύριε Χ μου, θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλύτερη απ'ότι περίμενα. Ίσως να φταίνε οι κακές κριτικές που διάβασα πριν μπω στην αίθουσα. Οι ερμηνείες πολύ καλές, η σκηνοθεσία καλή.... Η ταινία σίγουρα δεν απογειώνεται αλλά ίσως φταίει ότι οι περισσότεροι έχουμε διαβάσει το βιβλίο, ξέρουμε τι γίνεται παρακάτω και δεν νιώθουμε την παραμικρή αγωνία. Η ταινία μεταφέρει πιστά το βιβλίο στην οθόνη, γεγονός όμως που δεν την βοηθάει.

Κύριε Χ μου τι μου προτείνετε για να ξεπλύνω τις... αμαρτίες μου? Αν πω τον 'Πάτερ Ημών' καμία 200αριά φορές, σώζομαι?? Ή μήπως να έρθω να πλύνω τη λιμουζίνα σας και να γυαλίσω τα χρυσαφικά σας? Μήπως έτσι θα σωθώ γρηγορότερα??

ευχαριστώ εκ των προτέρων

εγώ, η αμαρτωλή

No comments:

About