Βλέπω τυχαία σε ένα δορυφορικό κανάλι την καινούργια διαφήμιση της Dove. Μια συμπαθητική κοπέλα κάθεται μπροστά στο φακό. Ούτε πολύ αδύνατη, ούτε με τέλεια επιδερμίδα...
Χιλιάδες χέρια αρχίζουν να τη βάφουν, να τη χτενίζουν να την σουλουπώνουν...
Μετά έρχεται η σειρά του υπολογιστή... μακραίνει το λαιμό, σηκώνει τα φρύδια, τελειοποιεί τα χείλη...

Η αφίσα είναι έτοιμη! Αν η κοπέλα είδε την φωτογραφία, είμαι σίγουρη ότι δεν θα αναγνώρισε τον εαυτό της! Και μετά το μήνυμα... ¨No wonder our perception of beauty is disorted¨
Η αρχή έγινε στην Ισπανία όταν απαγορεύσαν στα πολύ αδύνατα μοντέλα να ανέβουν στην πασαρέλα. Καιρός να ξυπνήσουμε κι εμείς! Παχουλές όλου του κόσμου ενωθείτε!

Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά στο Campaign For Real Beauty


2 comments:

Anonymous said...

...κατι ανάλογο για τους παχουλούς εχουμε?????καμμια απαγόρευση,κανα εξώδικο στον ΖΑΡΑ η εστω καποια άλλη διακαίωση?
:P

Anonymous said...

Εγώ στο ΖΑΡΑ μια φορά έχω μπει όλη κι όλη. Έπιασα ένα μπλουζάκι μεγέθους XL, είδα ότι θα μου πήγαινε γάντι αν ήμουν στην αρχή της εφηβείας (ή είχα το κορμί της Twiggy σε φάση ανορεξίας), το έβαλα πάλι στη θέση του, και πήγα να χαλάσω αλλού τα ωραία μου λεφτάκια.

About