Όταν ο Μπράιαν Ντε Πάλμα επιστρέφει με καινούργια ταινία και με δυνατό καστ, οφείλεις να τρέξεις στο σινεμά να τη δεις.
Και αυτή η ταινία έχει όλα τα χαρακτηριστικά του Ντε Πάλμα: εκπληκτική ατμόσφαιρα, φοβερά πλάνα, γοητευτικοί πρωταγωνιστές και μια ανατριχιαστική ιστορία εμπνευσμένη από αληθινή ιστορία.
Τι της λείπει όμως? Η ταινία μοιάζει λίγη... Η ιστορία κυλά αργά και η πλοκή δείχνει να χωλαίνει. Φαίνεται ο σκηνοθέτης εστίασε στο να αποτυπώσει την ατμόσφαιρα της εποχής και του φιλμ νουάρ και παραμέλησε την πλοκή της ταινίας.
Η Σκάρλετ Γιόχανσον είναι μια κούκλα φυσικά αλλά χωρίς να δίνει τον καλύτερό της εαυτό.
Η Χίλαρι Σουόνκ προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι μοιραία, αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι το κατάφερε.
Την ταινία σώζει ο Τζος Χάρτνετ ο οποίος πραγματικά δείχνει να είναι βγαλμένος από τις παλιές ταινίες του Χόλιγουντ. Επίσης η ηθοποιός που υποδύεται τη Μαύρη Ντάλια είναι εξαιρετική και πιστεύω ότι θα τη δούμε περισσότερο στο μέλλον.
Συμπέρασμα: μια σχετικά καλή ταινία χωρίς όμως να φτάνει τα προηγούμενα αριστουργήματα του Μπράιαν Ντε Πάλμα.

3 comments:

Anonymous said...

ειδα και γω μαυρη νταλια... και θα συμφωνησω μαζι σου. λιγη μου φανηκε, και πολυ μπερδεμενη χωρις λογο. σα κακοχτενισμενα μαλλια, ενα πραγμα... "ο δρομος προς την κολαση ειναι στρωμενος με καλες προθεσεις" ετσι δε λενε? ε, κατι τετοιο εκανε και ο ντε παλμα...

ΠΡΕΖΑ TV said...

Μετρια Αμερικανια που δεν ειχε και τιποτε το ιδιαιτερο να πει.Για ακομη μια φορα...πολυ κακο για το τιποτε...

Anonymous said...

δεν το εχω δει ακόμη(σημερα μου φεραν το ντι βι ντι... its all about net)και ετσι δεν εχω αποψη.Η αληθεια ειναι οτι ήθελα να το δω πολύ το εργο και ειχα ενθουσιαστεί που θα το βλεπα στις νυχτες πρεμιέρας(αν και δεν το ειδα..το θυσιασα για μια υπεροχη βραδυ με πολυ καλο φαγητο,παρεα και μουσικες )..Οι κριτικες απο οσους το ειδαν ηταν καπως απογοητευτικες!Μου φυγε λοιπον ο ενθουσιασμος...Θα το δω καποια βαρετη κρυα βραδια!

About