Που πήγε η χαρά της ανεργίας? Που πήγαν οι ατελείωτες ώρες που χαζεύεις το ταβάνι? Που πήγε η θλίψη και η μοίρα μου η σακατεμένη? Που πήγε η ξάπλα και το αραλίκι?
Τις τελευταίες μέρες δεν έχω πάρει ανάσα!! Γιατί η άνεργη πρέπει να τρέχει σε συνεντεύξεις για να βρει δουλειά.
Πρέπει να πηγαίνει για καφέ με όλους τους φίλους και τις φίλες γιατί πλέον έχει χρόνο. Πρέπει να πληρώνει όλους τους λογαριασμούς γιατί πλέον έχει χρόνο.
Μαμά χρειάζομαι επειγόντως διακοπές! Η ανεργία είναι πολύ κουραστική...

p.s: δεν είμαι ούτε ξανθιά, ούτε έχω 2 κινητά...


4 comments:

Blonde said...

Ναι ρε γαμώτο και το θέμα είναι πως όταν είσαι άνεργος όλοι οι άλλοι τα περιμένουν από σένα γιατί απλά έχεις χρόνο....πού χρόνος...βρές μια δουλειά γρήγορα...αυτό έκανα και εγώ...που λέει ο λόγος.

Night's Knight said...

Whow η Τζο νοικοκυρά!
Το ζήσαμε κι αυτό!

The Live To Bake Team said...

'Whow η Τζο νοικοκυρά!
Το ζήσαμε κι αυτό! '

Εγώ να δεις που το ζω στο ιδιο μου το σπιτι.

Almost Famous said...

liannε έχεις δίκιο! πρέπει να βρω δουλειά γρήγορα!!
ε όχι νοικοκυρά κύριε ιππότη! για μένα μιλάμε...
κύριε γκρίνια κάτι τέτοια λέτε και θα κοιμηθείτε στο χαλάκι!!

About