Πριν από πολλαααααά χρόνια τον είδα για πρώτη φορά live. Ήταν στην Έκθεση Βιβλίου στο Πεδίο του Άρεως. Ποιος είναι αυτός ο φοβερός πιτσιρικάς? ρώτησα...
Τα χρόνια πέρασαν κι όλοι μάθαμε ποιος είναι ο Φοίβος Δεληβοριάς. Και τώρα βγαίνει το νέο του cd... κι έχω φάει κόλλημα με το "Ο προορισμός"...
Πως γίνεται αυτό το μαγικό που κάποιος εκεί έξω γράφει στίχους κι αισθάνεσαι ότι το γράφει για σένα? Που νιώθεις ότι περιγράφει τη φάση που βρίσκεσαι την συγκεκριμένη στιγμή??
Στους επόμενους μήνες θα φάω κόλλημα και με άλλα τραγούδια του cd. Προς το παρόν "Προορισμός" και ξερό ψωμί...

Το σίγουρο είν' ότι ξεκίνησα πάλι αργά
Και πάω με τα πόδια, συνέχεια χαζεύω, κοιτάζω
Μυρμήγκια που σκάβουν στου κόσμου το ρήμαγμα
Μου λένε να σκάψω λιγάκι κι εγώ, μα διστάζω

Κι αν είμαι σε κάτι στ' αλήθεια καλός
Φοβάμαι πως είναι το αμήχανο βήμα
Μα εκεί προς το μέρος σου λάμπει ένα φως
Που δείχνει πως είσαι ο προορισμός
Κι αν είναι ένας τρόπος για να' ρθω είν' αυτός
Ν' αλλάζω στη διαδρομή συνεχώς

Το σίγουρο είν' ότι πηγαίνω στην ομορφιά
Μα μέσα μου αντίπαλος βιάζεται, τρέχει να φτάσει
Κοιτάω τ' όνομά του που αστράφτει στην αγορά
Ακούω το τραγούδι του που θέλει απλά να σου μοιάσει

Κι αν είναι σε κάτι στ' αλήθεια καλός
Φοβάμαι πως είναι ο μηχανισμός του
Μα εκεί προς το μέρος σου λάμπει ένα φως
Που δείχνει πως είσαι ο προορισμός
Κι ο δρόμος σου σίγουρα δεν είν' αυτός
Να μένω ο ίδιος, μα πιο βιαστικός

Το σίγουρο είν' ότι δεν υπάρχει σιγουριά
Στο δρόμο αυτό δεν υπάρχουν ταμπέλες και βέλη
Μονάχα ουρανός και αέρας και μοναξιά
Κι αυτό που η καρδιά μου συνέχεια κι ακούραστα θέλει

Κι αν είμαι σε κάτι στ' αλήθεια καλός
Το ξέρω πως είναι ότι απλά συνεχίζω
Κι εκεί προς το μέρος σου λάμπει ένα φως
Που δείχνει πως είσαι ο προορισμός
Θα φτάσω εκεί κάποτε- θα'ρθει ο καιρός-
Να σου τραγουδήσω να γίνουμε φως

9 comments:

Anonymous said...

Σπάνια περίπτωση αυτό το τυπάκι και από τους λίγους καλούς τις προηγούμενης γενιάς που μας έμειναν. Ωραίο τραγούδι φαίνεται να είναι το συγκεκριμένο.Αν είναι δικό μας τσίμπα μια κόπια και για τον αδερφό σου...

Α!είδα 300 χτες...
Spartaaaaaaans
Tonight we dine in heeeeeeeeellllll
:)

Anonymous said...

2006! Ένα βράδυ Παρασκευής θέλησα να το περάσω στο Δίπλα στο Ποτάμι. Η παρέα άσχετη. Oι τραγουδοποιοί σχετικοί. Το κοινό σε σύγχηση. Ανάμεσα του - και κάπου χωμένος στο βάθος, ο Φοίβος Δεληβοριάς! Σαν τον γνωστό - άγνωστο που βρίσκεται εκεί που δεν τον περιμένεις έφτασε μέχρι το τραπέζι μας. Μου σύστησε τον εαυτό του τυπικά, μου έσφιξε το χέρι φιλικά και σαν να είδα ένα ίχνος χαμόγελου να διαγράφεται στο πρόσωπο του! Δεν είμαι σίγουρη! Αλλά χάρηκα! Ελπίζω να χαρώ το ίδιο όταν θα πιάσω στα χέρια μου, την νέα του δουλειά! με το καλό...

kat.

Anonymous said...

Οκ! Μια εβδομάδα τώρα είσαι κολλημένη! Ξεκόλλα και γράψε κάτι νεότερο...Μπορείς!

Anonymous said...

Γειά χαρά. Μου κάνει εντύπωση που βρήκες αυτό το τραγούδι γιατί χτες ρώτησα σε κεντρικό δισκοπωλείο και μου είπαν ότι δεν έχει βγει ακόμα το σιντι...Αν έχεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες θα ήθελα να μου στείλεις ένα Email:bebhloths@hotmail.com

Almost Famous said...

To cd του Δεληβοριά κυκλοφορεί τη Δευτέρα στα δισκοπωλεία. Εκτός από τα Metropolis... απλά εγώ έχω τις πηγές μου και έχω το cd στα χέρια μου νωρίτερα...

Anonymous said...

Αν θες τότε μπορείς να στείλεις κανά μπ3 στην παραπάνω διεύθυνση. Ωραία κονέ έχεις πάντως.

Anonymous said...

Ο δίσκος αυτός έχει μέρη που θα μείνουν στην ιστορία...ειδικά οι Λέξεις είναι το ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!

Σας περιμένουμε στο επισήμως ανεπίσημο site του Φοίβου που είναι ουσιαστικά δικό του και εμείς προσπαθούμε να τον ικανοποιούμε

Ολοι τηλεόραση την πέμπτη να δούμε το videoclip

www.foidel.gr

Anonymous said...

ki emena einai to agaphmeno mou tragoudi kai pragmatika niwthw oti exw taytistei me auto. vevaia exw ksexwrisei ki alla... nai anhkw stous tyxerous pou exoun akousei ton disko kai oxi mono apo cd...
kalh akroash paidia kai rantevou ston zygo stis 05/05/2007!an thelete mporeite na episkefteite kai to site mas (www.foidel.gr)

Anonymous said...

δεν παιζεται ο φοιβακος, δεν εχει ουτε ενα μετριο τραγουδι, καμια δουλεια του. ακομη και με την γαρμπη παλιοτερα!
το καλυτερο τραγουδι που ειπε μεσα στις τοσες σαχλαμαρες η καιτουλα!
ο νεος δισκος ειναι πολυ καλος αλλα ο "χαλια" ειναι αριστουργημα για μενα, ο καλυτερος ελληνικος δισκος που ακουσα τα τελευταια χρονια.ευτυχως που υπαρχει και ο φοιβακος και ακουω λιγα ελληνικα γιατι με εφαγε το post το inti :)
fotis

About