Κυκλοφορεί ένα χαζό παιχνίδι στη μπλογκόσφαιρα. Λες 5 πράγματα για τον εαυτό σου (λες και τόσο καιρό τι κάνεις) και μετά πετάς το μπαλάκι σε άλλους για τα δικά τους 5.
Εμένα, πρέπει η μισή Αθήνα να μου έχει πετάξει το μπαλάκι κι επειδή το χρήμα πολλοί εμίσησαν τη δόξα ουδείς, ιδού τα δικά μου 5:

1. Είμαι πολύ χοντρή. Μπορεί όλοι όσοι με ξέρουν να μην συμφωνούν, αλλά όταν μέσα σε ένα χρόνο έχεις παχύνει 15 κιλά, φοράς 2 νούμερα μεγαλύτερο παντελόνι και οι ζώνες σου δεν κλείνουν ούτε καν στο τελευταίο κουμπί, sorry αλλά είσαι πολύ χοντρή.
2. Θέλω πάρα πολύ να ζήσω στο εξωτερικό. Δεν ξέρω αν θα μου αρέσει, αλλά θέλω σαν τρελή να δοκιμάσω.
3. Η ραδιοφωνική μου καριέρα (?) είναι νεκρή. Θρήνησα και πένθησα την απώλειά της και συνεχίζω. Αλλά μου λείπει.
4. Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι στη ζωή μου που τους αγαπάω και πιστεύω ότι κι εκείνοι μ' αγαπάνε. Αλλά δεν έχω φίλους. Τουλάχιστον όχι με την έννοια που έχω εγώ τη φιλία στο κεφάλι μου. Κακώς την έχω, αλλά την έχω...
5. Πιστεύω ότι, πέρα από το ραδιόφωνο, δεν υπάρχει κανένα εργασιακό περιβάλλον που να μου ταιριάζει και να του ταιριάζω. Χρόνια τώρα κι ας έχω αλλάξει τόσες δουλειές δεν έχω αισθανθεί ότι βρίσκομαι σε ένα χώρο όπου όλοι μιλάμε την ίδια γλώσσα.

Δεν πετάω σε κανέναν το μπαλάκι, γιατί δεν έμεινε κανείς να το πετάξω!! Λυσσάξατε!!


1 comment:

Anonymous said...

Να γράψω και εγώ τα δικά μου 5; Για αυτή τη στιγμή μόνο..
1. πεινάω - τετριμένο ε; - αλλά δεν προλαβαίνω να φάω!
2. φωνάζω αλλά δεν ακούγομαι!
3. θρηνώ αλλά δεν κλαίω!
4. βαριέμαι αλλά δεν κάνω τίποτα για να αλλάξει αυτή η κατάσταση!
5. γουστάρω αλλά αυτομάτως ξενερώνω!

About