Ξύπνησα εύκολα... Άνοιξα σχεδόν αμέσως τα μάτια μου και κατευθύνθηκα στο μπάνιο. Ανοίγω τηλεόραση, ακούω την Έμυ Λιβανίου να μιλάει για τον Σαρμπέλ, τα ξαδέρφια του, τις μπλούζες του και τα νύχια του και τρώω πρωινό.
Από το παράθυρο μπαίνει ο ήλιος. Θα έχει καλό καιρό σήμερα... να μην φορέσω παλτό...
Στο δρόμο για τη δουλειά ακούω MAD Radio και βάζω δυνατά τον ΜΙΚΑ!! Relax... take it easy...
Στη δουλειά, επικρατεί ησυχία... τα αφεντικά είναι σε meeting και τα μόνα τηλέφωνα που δέχομαι είναι από κάτι ελεινές τύπισσες που αυτή την εβδομάδα είναι γλυκές... γιατί πολύ απλά θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους... την επόμενη εβδομάδα που θα θέλω εγώ να κάνω τη δουλειά μου θα δείξουν και πάλι τον πραγματικό τους εαυτό... αλλά έχει ο Θεός μέχρι την επόμενη εβδομάδα...
Φεύγω από τη δουλειά και παω για μάθημα. Σήμερα φαίνεται ότι μπορώ να παίξω Stevie Wonder και ο δάσκαλος είναι χαρούμενος. Για την επόμενη εβδομάδα πρέπει να μάθω Beatles... γιούπι!!
Μετά το μάθημα φτάνω στην πλατεία Κοραή. Ένα από τα αγαπημένα μου σημεία στην Αθήνα. Ίσως γιατί δεν μοιάζει καθόλου με Αθήνα! Με τα περιοδικά ανά χείρας, στρογγυλοκάθομαι στον καναπέ του Starbucks και διαβάζω το Glamour. Καμία βαθυστόχαστη σκέψη, κανένας προβληματισμός, κανένα μαύρο σύννεφο. Μόνο οι τάσεις της άνοιξης (που φυσικά δεν θα φορέσω ποτέ) και ποια αξεσουάρ πρέπει να συνδυάσουμε με το κίτρινο και το μπλε. Το μυαλό μου καθαρίζει ενώ τα ηχεία παίζουν Ella Fitzgerald...
Ξανά στο δρόμο και ο αέρας με παρασέρνει!! Μαμά ο αέρας παρασέρνει και τις χοντρές??
Φτάνω στο Big Apple και ο Σ. παίζει μουσική. Δηλαδή μουσικάρες. Ο κόσμος είναι χαρούμενος, χορεύει και οι γκομενίτσες ξεροσταλιάζουν μπροστά στον dj και τον κερνάνε σφηνάκια... Πίνω κι εγώ και ακούω μουσικές...
Δύο ποτάκια μετά, είμαι στο αυτοκίνητό μου και το ραδιόφωνο παίζει Μελωδία. Ο Χ. σκίζει και παίζει ακόμα και Christina Aguilera. Στιγμιαία σκέφτηκα να μπουκάρω στο στούντιο ξαφνικά αλλά δεν το έκανα. Η εκπομπή ήταν τόσο τέλεια, γιατί να τη χαλάσω?? Έπαιξε και Μαντονίτσα... ήρθε η ώρα να πάω για ύπνο...
Αυτή ήταν μια almost τέλεια καθημερινή Τρίτη... Μαμά γίνεται όλες οι καθημερινές να είναι έτσι???

3 comments:

Anonymous said...

Να σου πω κάτι; Εσύ τουλάχιστον έζησες μια όμορφη - σχεδόν ιδανική - Τρίτη! Κάποιοι άλλοι ξεχασμένοι, εκεί στο εξωτικό Κορωπί, έχουν ξεχάσει τι σημαίνει Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή και μετά Δευτέρα! Αλήθεια σου λέω! Καλά....για να είμαι ειλικρινής, οι συγκεκριμένοι άνθρωποι - για το εξωτικό Κορωπί μιλάω πάντα - έχουν ξεχάσει γενικότερα πως είναι να περπατάς στον έξω κόσμο και να έχει ήλιο, ή να βρέχει ή να έχει συννεφιά ή να....
Να περνάς πάντα έτσι! Και ακόμα καλύτερα..

kat.

p.s. ελπίζω μέσα στις ελεινές τύπισσες να μην συμπεριλαμβάνεις και εμένα!

Anonymous said...

....κάτι τέτοια διαβάζω ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και αισθάνομαι απογοητευμένη από τη ζωή μου! τουλάχιστον τα ζουν άλλοι για εμάς....

Anonymous said...

τι αλλο μπορεί να ζητήσει λοιπον κάποιος απο μια "Τρίτη" ? αυτα ειναι...προσωπικά την συγκεκριμένη Τριτη ελιωνα στο κρεβάτι αγκαλιά μου τους Heroes....γλυκεια μιζέρια...!!
θα δοκιμάσω και γω εναν καναπέ staρbucks μεσα στην βδομάδα...εχω καιρό να το κάνω...!να βυθιστώ σεναν καναπε Starbucks...(θεε μου που φτάσαμε με αυτη την Ελληνικη γλώσσα...να πρεπει να εξηγούμε την κα8ε μας πρόταση...):P:P:P

by the way η Κοραή ειναι και δικό μου αγαπημένο σημείο....!!!!και μπορώ να τρώω σαλατες Evergren καθε μέρα..!!!θα το θελα μπας και χανα κανα κιλό...!

About