Πριν μια εβδομάδα η Ελενίτσα μου έδωσε ένα cd και μου είπε 'άκουσέ το'. Το μόνο που έγραφε πάνω ήταν The Halifax Pier. Φαντάστηκα ότι θα ήταν κάτι καταθλιπτικό και είπα να το αναβάλω για μερικές μέρες. Τελικά έκανα λάθος. Καθόλου καταθλιπτικό και απόλυτα ταξιδιάρικο (ταίριαξε με τη διάθεσή μου), με έκανε να το βάλω στο repeat και να το ακούω συνέχεια! Αποφάσισα να το ψάξω...
Οι Halifax Pier λοιπόν είναι 6 και είναι αμερικάνοι. Κυκλοφόρησαν το πρώτο τους άλμπουμ το 1999 με τίτλο το όνομά τους και είναι αυτό που έπεσε στα χέρια μου. Το 2001 έβγαλαν και δεύτερο άλμπουμ με τίτλο 'Put your gloves on and wave' το οποίο είναι ακόμα καλύτερο από το πρώτο cd (το κατέβασα από το ίντερνετ). Από τότε χάθηκαν τα ίχνη τους. Οι μουσικές όμως μένουν... Καλή εβδομάδα!

2 comments:

Night's Knight said...

Όταν σε δω, θα μου το έχεις;

Almost Famous said...

θα με δεις?????

About