Να το ξεκαθαρίσω. Δεν έχω πρόβλημα με τα Αρίων. Πιστεύω ότι αν δεν είμασταν τόσο χύμα και τόσο δήθεν υπεράνω θα μπορούσε να στηθεί μια ωραία βραδιά με μουσικές... εντυπωσιακά show και γιατί όχι glamour! τόσο κακό είναι δηλαδή?? Μέχρι όμως να φτάσουμε 'εκεί' (αν φτάσουμε) έχουμε πολύ δρόμο...
Χθες το βράδυ λοιπόν αφού ήμουν μόνη στο σπίτι, είπα να κρατάω σημειώσεις σε ένα μπλοκάκι (όπως Λαιμού) και να γράφω σχόλια για την βραδιά... Τα μεταφέρω αυτούσια εδώ. Πωπω είναι πολλά τελικά... αν αντέχετε...
- Μαρία = Φώτης: ωραίο ντύσιμο, πολύ μπλα μπλα!
- Ραλλία: μπράβο στο κορίτσι-πήγε!
- Ξινό κοινό!
- Μανίκας: ωραία σπόντα για Πλιάτσικα
- Ο Πλιάτσικας εναλλακτικός????
- Ο Πλούταρχος πόσα βραβεία πρέπει να πάρει για να πάει??
- Πέγκυ: πολύ όμορφη
- Η Μπάμπαλη θέλει να γίνει sexy?? Ελεος!!!!!!!!
- άπειρες άδειες θέσεις! θα γινόταν ποτέ αυτό στα Οσκαρ??
- Super οι Πάρα Πέντε! Θεά η Ζουμπουλία!
- Τσαλιγοπούλου: ήρθε η παιδούλα από τον αγρό!
- γιατί οι παρουσιάστές εμφανίζονται στην σκηνή πριν τελειώσει την προσφώνηση ο Αλιάγας?
- Ο Μητσικώστας τους ξύπνησε! ξυπνήστε ρεεεεεεεεεεεεεε
- Γιατί τα τραγούδια δεν είναι live?? είναι κουρασμένοι οι σταρ??
- Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη sorry αλλά ότι και να πει το μωρό μου... δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική... είναι θεός!
- Η κυρία Ρούσση όμως θα μπορούσε να βρει κάτι πιο ευφάνταστο για ρεφρέν....
- Οι Ναμα καλύτερο συγκρότημα? ποιος ψήφισε? ο Τάσος Τρύφωνος??
- Η Τσαλιγοπούλου έχει 3 παιδιά???
- Αχ Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
- Βανέσα Αδαμοπούλου: ωραία πόδια
- Σάκη Σ'έχω ερωτευθεί!
- Madonnitsa ακούς? Θα έρθεις Ελλάδα? Πρώτη σε βγάλαμε!
- Chic ντύσιμο η Αλεξίου (ακούς Ελενίτσα?)
- Καλέ, ποιοι αγοράζουν Νίκο Βέρτη? Φανερωθείτε!
- Αν και δεν είμαι φαν του κλαρίνου, μου αρέσει το εσταντανέ με τα δημοτικά...
- Ωραίες εκφωνήσεις ο Βραχνός
- Είναι ανάγκη να έχουμε πολιτικούς στις απονομές??
- Θεική ατάκα Στασίνη: μα κανένας δεν έχει έρθει απόψε?
- Ν' αγοράσω αύριο το Cafe del'art No 5. Να το ακούω το σ/κ στο σπίτι.
- Oh no! Ο Μίμης Πλέσσας! ώρα να βάλω μάσκα στο πρόσωπο...
- Ομορφο κορίτσι η Παπαρίζου, ας βγάλει όμως το κολάρο! Ωραία μπαλάντα όμως... (Αντώνη έσκισες πάλι!)
- Χάλια η μαντινάδα κύριε Γαργανουράκη μου
- Εξυπνο το concept με τον Αδαμαντίδη. Και τραγουδάει καλύτερα αγγλικά από την Αννα Βίσση!
- αααααααααα in memorial όπως Οσκαρ!
- Πάλι η Ελενίτσα? ωραίο το νέο outfit, δεν μπορούσε να βγάλει την πράσινη σκιά??
- οι χειμερινοί κολυμβητές βραβείο? εντυπωσιάστηκα!
- επιτέλους ο Ψινάκης! θεός αγάπη μου...
- βαριέμαι...
- δεν μ'αρέσει ο Ζακ Στεφάνου... πειράζει?
- χτύπα κι άλλο! μέχρι να πάω για ύπνο!
- μα όλοι άρρωστοι είναι και δεν ήρθαν? τύφος έπεσε???
- ΠΕΣ ΤΑ ΑΚΡΙΤΑ!
- κύριε πλούταρχε είστε ο πιο αδύναμος κρίκος!!
- και ο Θέμος σήμερα βαρετός είναι...

Καληνύχτα! του χρόνου πάλι...

No comments:

About