Για να ξεπεράσεις ένα θάνατο λένε ότι ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός... Θέλεις, δεν θέλεις η ζωή συνεχίζεται και πρέπει το επόμενο πρωί να σηκωθείς από το κρεβάτι, να δουλέψεις, να πας τα παιδιά σου στο σχολείο και να συνεχίσεις την καθημερινότητά του. Τις πρώτες νύχτες κλαις ασταμάτητα, ο καιρός όμως περνάει και τα δάκρυα στεγνώνουν. Ο πόνος εσωτερικά υπάρχει αλλά σιγά σιγά σταματάει να σε χτυπάει στο στομάχι και καταχωνιάζεται κάπου βαθιά μέσα σου. Στο βάθος χρόνου εκείνη η απώλεια μοιάζει με μια πικρή ανάμνηση που σε σημάδεψε μεν αλλά δεν παύει να είναι απλά ανάμνηση.
Ετσι λοιπόν νόμιζα ότι θα αντιμετώπιζα το θάνατο του ονείρου μου. Δεν θα ξανακάνω ραδιόφωνο. Θα τραβήξω σκανδάλη. Ετσι έλεγα... Πως γίνεται όμως να σκοτώσεις ένα κομμάτι του εαυτού σου? Και πως γίνεται να ζήσω με τον εαυτό μου μετά από αυτό?
Κάθε πρωί πατάω το κουμπί 'on' και μια καινούργια μάχη ξεκινάει... είτε γιατί ακούω κάποιον φίλο μου και θυμάμαι τα παλιά, είτε γιατί ακούω κάποια άσχετη, με αποτέλεσμα να σκέφτομαι συνεχώς: γιατί εκείνη κι όχι εγώ? Κάθε μέρα ένας καινούργιος αγώνας... με τον εαυτό μου, με την πραγματικότητα, με την αλήθεια... Κάθε μέρα μια προσπάθεια να κάνω το όνειρο μια πικρή ανάμνηση... Αυτός ο θάνατος όμως συνεχίζει να γροθοκοπά το στομάχι...
Σήμερα ένας αγώνας χάθηκε... Αύριο θα το παλέψω πάλι...

3 comments:

Night's Knight said...

Συγνώμη κιόλας, αλλά δεν νομίζω ότι θα σταματήσει να σε πονάει. Ούτε ότι θα σκοτώσεις κάποια στιγμή το όνειρο. Γιατί δεν είναι μόνο όνειρο. Το έχεις ζήσει. Ξέρεις ότι είναι αυτό που θες.
I wish i could do more!

άρχοντας Κώστας said...

Καλησπέρα!
Μου άρεσε το αισιόδοξο τέλος!

"Αύριο θα το παλέψω πάλι!"

Καλή σου δύναμη

Almost Famous said...

όταν χάνεις κάτι, το ωραιοποιείς στο μυαλό σου... θα το σκοτώσω όμως, που θα μου πάει!!!
κύριε ιππότη you've done enough!!

About