Δεν είσαι μάνα και δεν καταλαβαίνεις! Πόσες φορές έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια αυτή τη φράση-ύμνο των απανταχού μανάδων...
Και ναι έχουν δίκιο! Δεν είμαι μάνα! Όπως δεν είμαι γκόμενα ενός που κλάνει στο κρεβάτι, δεν είμαι υπάλληλος σε μια εταιρεία που το αφεντικό με παρενοχλεί σεξουαλικά, δεν (?) είμαι φίλη με κάποιον που με θάβει πίσω από την πλάτη μου, δεν είμαι ζωγράφος, δεν είμαι πολιτικός, δεν είμαι χήρα, δεν είμαι ορφανή, ΔΕΝ είμαι πολλά πράγματα... άρα λοιπόν δεν πρέπει να έχω γνώμη?
Κακά τα ψέματα. Κανείς δεν μπορεί να μπει στη θέση σου και να νιώσει αυτά που νιώθεις εσύ. Αλλά αυτό μάλλον είναι καλό. Γιατί όταν κάποιος είναι αποστασιοποιήμενος από το πρόβλημα, ίσως και να σου πει μια κουβέντα που να σε βοηθήσει. Ίσως να το δεις κι από μια άλλη οπτική γωνία. Και ίσως στη χειρότερη περίπτωση να σου πει κάτι που να σε πειράξει. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με το ότι δεν είναι όπως εσύ, αλλά επειδή διαφέρετε και βλέπετε τη ζωή διαφορετικά.
Η μητρότητα είναι σπουδαίο πράγμα και χαίρομαι για όλες τις γυναίκες που γίνονται μανούλες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι μειονεκτικά απέναντί τους. Όπως αν κάποια ήταν τρελά ερωτευμένη κι εγώ όχι, αν ήταν παντρεμένη κι εγώ όχι, αν είχε 100 φίλους κι εγώ όχι, αν ήταν πλούσια κι εγώ όχι... δεν είναι κάποιος από μας ανώτερος από τους άλλους, απλά διαφορετικός...
Χρειάζεται να είμαστε ίδιοι για να κάνουμε μια κουβέντα?


3 comments:

Margarita said...

Ποτέ να μη νοιώσεις μειονεκτικά απέναντι σε κανέναν. Ποτέ.

Tinsie said...

Κοριτσάκι τη γνώμη μου επί του θέματος την ξέρεις ήδη...
Μερικοί άνθρωποι μιλάνε γι' αυτά που τους απασχολούν προκειμένου να πάρουν μια δεύτερη γνώμη (ακόμα κι αν δεν τη λάβουν υπόψη). Άλλοι μιλάνε γι' αυτά που τους απασχολούν για ν' ακούσουν όλους τους άλλους να τους λένε πόσο δίκιο έχουν.

Night's Knight said...

Είδες που έρχεσαι πάνω - κάτω στα λόγια μου; Κι αυτή "αυτόματη απάντηση" είναι. Κανείς δεν μπαίνει στον κόπο σου. Κι όταν εσύ μπεις στο δικό του θα πρέπει να το κάνεις μόνο γι αυτά που θέλει να ακούσει. Γαμώ τις συμβάσεις...

About