Σε κάθε πόλη του εξωτερικού που έχω ταξιδέψει, έχω χρησιμοποιήσει το μετρό. Υπάρχουν στάσεις παντού και λειτουργεί μέχρι αργά. Κατεβαίνεις στο κέντρο, πίνεις τα ποτάκια σου και παίρνεις το μετρό και γυρίζεις σπιτάκι σου. Στο Βερολίνο λειτουργεί 24ώρο, στη Μαδρίτη μέχρι τις 2.30, στο Παρίσι μέχρι τη 1, στη Νέα Υόρκη 24 ώρες και στη φτωχή Ελλαδίτσα αν πας στις 11.45 να βρεις μετρό... ίσως και να σταθείς τυχερός...
Κι έτσι αναγκάζεσαι να πάρεις το αυτοκίνητο, να ψάχνεις να παρκάρεις και να ζεις με το φόβο του αλκοτέστ γιατί ήπιες μερικές μπύρες παραπάνω...
Και το Σάββατο το βράδυ συνέβη το απίστευτο... για πρώτη φορά το μετρό λειτουργεί μέχρι τις 2.30!!! Και πήρα το μετρό, και πήγα συναυλία, και γύρισα στο Σύνταγμα, και αγόρασα εφημερίδες, και τσίμπησα κάτι, και πήρα το μετρό και γύρισα σπίτι στις 3!!!
Η ασφάλεια ήταν αυξημένη, οι κάμερες περίμεναν στις στάσεις για να καταγράψουν το γεγονός και οι πιο όμορφες φάτσες, απ' όλες τις χώρες που έχω ταξιδέψει, έκαναν βόλτες χωρίς να ταλαιπωρούνται!!! Πάντα τέτοια!!!

2 comments:

Tinsie said...

Και εις ανώτερα!

kat. said...

δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου..

About