Σάββατο βράδυ στην Πλάκα. Τα σοκάκια ήταν γεμάτα κόσμο και ο ουρανός υπέροχος και γαλανός. Για να αποφασίσει κανείς να κλειστεί μέσα στους 4 τοίχους του Ζυγού, θα πρέπει να υπάρχει σοβαρός λόγος. Και ο λόγος αυτός ακούει στο όνομα Φοίβος Δεληβοριάς.
Ο οποίος παρουσίασε live τα νέα του τραγούδια αλλά μας θύμησε και τα παλιά...
Και ήταν εξαιρετικά και περίεργα όμως...
Εξαιρετικά γιατί ο Φοίβος είχε κέφια... γιατί ο κόσμος ήταν ενθουσιασμένος... γιατί τα νέα τραγούδια ακούγονται πολύ ωραία και live... γιατί υπήρχε νεύρο και ζεστή ατμόσφαιρα...
Περίεργα όμως γιατί ο Φοίβος είπε παλιά τραγούδια... που όλα μου θύμιζαν κάτι... που το ¨Εκείνη¨ έλιωνε στα cd player του σταθμού... τότε που πιστεύαμε ότι έχουμε όλο το μέλλον μπροστά μας... τότε που πιστεύαμε ότι όσοι ήμασταν μέσα σ΄εκείνο το στούντιο και τραγουδούσαμε δυνατά και φάλτσα ¨Θέλω να σε ξεπεράσω μα δε γίνεται¨, ήμασταν φίλοι...
Μαμά μπορείς να πείσεις τον Φοίβο να μην βγάζει κάθε 4 χρόνια δίσκο??

4 comments:

Christophorus said...

ΚΑλημέρα, ώλμοστ φέημους!

Ήμουν κι εγώ εκεί, το Σαββατόβραδο...

Αν θες, πέρνα από το μπλογκάκι μου, έχω ανεβάσει λίγες φωτό...


Και τώρα λέω να εξερευνήσω το δικό σου. Το ανακάλυψα χτες, ψάχνοντας στο δίκτυο τους στίχους του "Προορισμού", για να τους χρησιμοποιήσω στο δικό μου ποστ.

Υγίαινε.

Anonymous said...

Για τον Φοίβο βλέπω οτι δεν έχουμε πρόβλημα να κλειστούμε στους τέσσερις τοίχους!
Για άλλους έχουμε...

kat.

Almost Famous said...

christophorus ήταν ωραία το Σάββατο και ήταν ωραία η βόλτα στο blog σου... να μας ξανάρθεις!
kat το πιάσαμε το υπονοούμενο... χαχα!

Anonymous said...

Φοβερή ενέργεια και φοβερή βραδια

Επόμενο ραντεβου αθηναικο στις 13 Ιουνίου

more info: www.foidel.gr

About