Στατιστικές λένε ότι περνάμε τον περισσότερο χρόνο της ζωής μας βάζοντας στόχους και κοιτάζοντας το μέλλον. Θέλουμε να πάρουμε αυτοκίνητο, να αγοράσουμε ένα μεγάλο σπίτι, να παντρευτούμε έναν καταπληκτικό γκόμενο, να κάνουμε το γύρο του κόσμου, να κερδίσουμε στο Dream Show, να πάρουμε κότερο, να, να, να...
Τα χρόνια περνάνε... κάποιοι στόχοι πραγματοποιούνται και κάποιοι άλλοι (οι ανεκπλήρωτοι) μπαίνουν στο ντουλάπι και ανακαλύπτουμε καινούργιους.
Πριν από μια δεκαετία σαφώς δεν είχα τους ίδιους στόχους που έχω σήμερα. Κάποιοι στόχοι του παρελθόντος πραγματοποιήθηκαν, κάποιοι άλλοι απλά δεν άξιζαν τον κόπο να τους κυνηγήσω περισσότερο και κάποιοι άλλοι μπήκαν σε εκείνο το ντουλάπι των χαμένων ονείρων.
Και τώρα πάμε γι' άλλα...
Να γίνω καλύτερος άνθρωπος είναι ο καινούργιος στόχος. Σε μια κοινωνία που σου επιβάλλει να γίνεσαι σκύλα για να μπορέσεις να επιβιώσεις, εγώ θα φωνάζω λιγότερο. Σε μια κοινωνία που η επιτυχία κρίνεται από τις διευθυντικές θέσεις που καταφέρνεις να αποκτήσεις, πατώντας επί πτωμάτων, εγώ θα βρω αλλού τα ωραία. Γιατί αν μετά από τόση φασαρία είμαι το ίδιο μαλακισμένο που ήμουν πριν 10 χρόνια, τότε δεν κάναμε τίποτα κοπελιά...


No comments:

About