Αν δεν υπήρχε στη ζωή μου η Ε. μάλλον δεν θα πήγαινα ποτέ για καφέ ή ποτό στο Ν.Ψυχικό. 
Όλα αυτά τα υποτιθέμενα καφέ στον γνωστό δρόμο μου κάνουν ή παλαιωμένα ή δήθεν ή αδιάφορα ή πολύ "λαμπερά" για τα γούστα μου. 
Και το χειρότερο: μπορεί να πετύχεις κάποιον πολιτικό και να μην μπορείς να του ρίξεις γιαούρτια, γιατί δεν είναι chic. 
Επειδή όμως η Ε. εκεί μεγάλωσε και νιώθει σαν το σπίτι της κι επειδή παλιότερα για να την καταφέρεις να βρεθείτε έπρεπε αναγκαστικά να βρεθείς στο Ψυχικό... 
έκανα την καρδιά μου πέτρα... 
Τους τελευταίους μήνες τα πράγματα άλλαξαν. 
Η Ε. ανακάλυψε ότι υπάρχει ζωή κι εκτός Ψυχικού κι έγινε πιο εύκολη η υπόθεση καφές και ποτό... Οπότε το Ψυχικό το αφήσαμε πίσω μας.
Τις προάλλες όμως στο κέντρο είχε πορείες κι απεργία... τα ωράρια ανάποδα... 
οπότε η Ε. πρότεινε Ψυχικό κι εγώ πάλι έκανα την καρδιά μου πέτρα... 
Με περίμενε όμως μια έκπληξη... 
η Ε. ανακάλυψε νέο στέκι, λίγο πιο μακριά από τον γνωστό δρόμο και πολύ πιο ενδιαφέρον από τα υπόλοιπα μαγαζιά της περιοχής. 
Ζεστός χώρος... cool μουσική... cool κόσμος και φοβερά cocktails που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα... Ψηφίζω Passione δαγκωτό! Κι ας κοστίζει 11€ (seriously guys, 11?) 
Οπότε αν βρεθείτε προς Ψυχικό μεριά και δεν θέλετε να έρθετε μούρη με μούρη με τον Σκανδαλίδη ή τον Βουλγαράκη... προχωρήστε λίγο πιο πέρα κι ανακαλύψτε το Dandy Cafe... Have fun!

No comments:

About