Πολλά χρόνια άκουγα για την Βαρκελώνη. Για μας τους Έλληνες είναι η μόνη πόλη που παραδεχόμαστε ανοιχτά ότι θα θέλαμε να ζούμε εκεί, γιατί:
- έχει θάλασσα
- έχει πάθος
- το ταμπεραμέντο τους μοιάζει με το δικό μας
- ξενυχτούν μέχρι το πρωί
- πηγαίνουν για φαγητό στις 11 το βράδυ
- μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες η πόλη έγινε μια κούκλα
- έχουν φοβερά μουσικά φεστιβάλ
- οι άνθρωποι χαμογελούν συνεχώς στους δρόμους
- τα εστιατόρια είναι φανταστικά
- η παραλία είναι σχεδόν δίπλα στο κέντρο...
- οι δρόμοι είναι τεράστιοι
- ο Gaudi και τα υπέροχα δημιουργήματά του είναι παντού

τι περιμένεις λοιπόν και δεν μετακομίζεις??

4 comments:

kat. said...

έτσι και μου πεις οτι δεν ανέβηκε ψηλά στην σαγράδα φαμίλια, δεν θα σου το συγχωρήσω ποτέ!!!

δεν έχω ωραιότερη εικόνα στο μυαλό μου!

Anonymous said...

Όποιος πηγαίνει Βαρκελώνη, πάντως, ξετρελαίνεται. Δικαίως, μπορώ να πω, βλέποντας τις φωτογραφίες!

Anonymous said...

Εχω πάει και ήταν ένα από τα ωραιότερα ταξίδια της ζωής μου ως τώρα! Couldn't agree more on your comments!!!!

Tinsie said...

Χαχαχα εγώ πάντως δεν ξετρελάθηκα με τη Βαρκελώνη. Μου φάνηκε ότι έχει όλα τα καλά και τα κακά της Αθήνας, και θα προτιμούσα να είμαι στην Αθήνα όπου μιλάω και τη γλώσσα!

About