Η σχέση με τον υπολογιστή μας είναι σαν τις σχέσεις μας με τους γκόμενους. Όλοι σου λένε να έχεις πάντα ένα backup, αλλά δεν το κάνεις ποτέ. Μέχρι που εντελώς ξαφνικά ο υπολογιστής σβήνει και μένεις ξεκρέμαστη... όπως ακριβώς με τους γκόμενους...
Η μόνη διαφορά με τους υπολογιστές είναι ότι πηγαίνεις το pc σου στο "γιατρό" για να το "θεραπεύσει", ενώ με τους γκόμενους συνήθως πηγαίνεις στο πλησιέστερο μπαρ...

Η διάγνωση του γιατρού ήταν σοκαριστική: ο σκληρός σου κοπελιά έχει γίνει χίλια κομμάτια (so what's new...)

- Και τώρα τι γιατρέ μου? τον ρώτησα
- Και τώρα θα προσπαθήσω να σώσω ότι σώζεται...
- Και τα mail μου?
- Δεν νομίζω ότι σώζονται...
- Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι? Γιατρέ μου σε παρακαλώ θα τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα, θα σας πρήζω μέρα νύχτα, θα κάνω όσα backup θέλετε... φτάνει να σώσετε τα mail μου...

Απ'το να ακούει την τσιρίδα μου κάθε μέρα ο γιατρός, προτίμησε να σώσει τα mail και όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο του υπολογιστή μου... μόνο μερικές φωτογραφίες χάθηκαν... (μικρό το κακό)

Έτσι, πήρα καινούργιο σκληρό, μεγάλωσα την μνήμη του pc μου και η σχέση μας έγινε καλύτερη... μακάρι να ήταν τα πράγματα τόσο απλά και με τους γκόμενους...


No comments:

About