Ο Σάκης είναι ιδέα. Πάει και τελείωσε. Η ιδέα του τέλειου αρσενικού. Που είναι κούκλος, που σου χαμογελάει με το τελειότερο χαμόγελο, που σου φωνάζει ότι σ΄αγαπάει, που σου τραγουδάει "Υπήρχες πάντα μέσα στη ψυχή μου"...
Και φέτος ο Χ. μού το υποσχέθηκε. Φέτος θα με πήγαινε να δω τον Σάκη. Μετά το περσυνό στήσιμο άλλωστε, δεν είχε άλλη επιλογή. Δώσαμε λοιπόν ραντεβού στον Λυκαβηττό. Θα πηγαίναμε νωρίς για να γλιτώσουμε την ταλαιπωρία.
Ο Χ. έφτασε νωρίς, κάθησε στο παγκάκι, αγνάντευε τη θέα και με περίμενε... για 2 ολόκληρες ώρες!! Γιατί άργησα να φύγω από τη δουλειά, γιατί έπεσα σε μποτιλιάρισμα, γιατί δεν με άφησαν ν΄ανέβω πάνω, γιατί δεν έβρισκα να παρκάρω... γιατί αναγκάστηκα ν΄ανέβω τον Λυκαβηττό με τα πόδια, γιατί είμαι γριά και αγύμναστη και γιατί δεν αξίζει τόση ταλαιπωρία και να τον χαίρεται η Κάτια!!
Η ταλαιπωρία ξεχάστηκε όταν τα φώτα χαμήλωσαν και ο Σάκης εμφανίστηκε στην σκηνή. Όλα γύρω σου γυρίζουν... άρχισε να τραγουδάει και το κοινό παραληρούσε... Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
Και ο Σάκης άψογος από κάθε άποψη. Γεμάτος ενέργεια, κέφι, χαμόγελα και από κορμί... αχ!
Και είπε όλες τις κομματάρες που κλαίγαμε παλιά... Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου, Υπήρχες πάντα, Σε θέλω σαν τρελός, Σ΄έχω ερωτευθεί...
Και το στήσιμο στην σκηνή, επίσης άψογο. Οι χορεύτριες του "So you think you can dance" πολύ καλές και πανέξυπνη η αλλαγή των ρούχων του Σάκη που παρέπεμπε σε προηγούμενα look του...

Ο Σάκης είναι ιδέα. Πάει και τελείωσε.


11 comments:

kat. said...

ο σάκης είναι ιδέα;
σαν να λέμε;;;
ιδέα να την κάνεις δώρο; σε μορφή cd;
ιδέα για να διασκεδάσεις; να πας να τον ακούσεις σάββατο βράδυ;
γιατί δεν σε πιάνω;;;...

μην μου πεις οτι σου αρέσει και εκείνο το "γλυκανάλατο" τραγουδάκι που λέει:
"μα τι να κάνω σε λατρεύω..".. έλεος κοπελιά!
με έχεις ξεφτιλήσει..

σε λίγο θα σε καλούμε στο κινητό και θα ακούμε το:
"μα εγώ τραβάω ζόρι/
που ακόμα σ'αγαπώ.."


οκ.. το βουλώνω! μην σου δίνω και παραπάνω ιδέες!

Νίνα said...

Ασε ασε εγω τωρα στα γεραματα, πριν κανα χρονο ανακαλυψα οτι ειμαι ρουβιτσα =)!!! ειναι απλως ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!

Anonymous said...

Ola gyrw sou... myrizoun!

Gia fantasou, gia fantasou
na'mouna me th giagia sou...

Rouvas ole!

Almost Famous said...

kat χίλιες φορές ο σάκης και "τι να κάνω σε λατρεύω"... παρά κάτι "άλλοι", μίζεροι... ξέρεις...
νίνα ο sakis πια είναι για όλες τις ηλικίες!!
anonymous γράφεις εξαιρετικούς στίχους... μήπως να το κάνεις επαγγελματικά??

kat. said...

almost famous..
χίλιες φορές σου έχω πει να μην δίνεις θάρρος σε ανώνυμους καλλιτέχνες!
με κάτι τέτοια λες και η ελληνική μουσική βιομηχανία, πάει από το κακό στο χειρότερο!!!!

υγ. α! και που είσαι, κοπελιά.. καλύτερα "μίζεροι" παρά ατάλαντοι! και λίγα τα λόγια σου για τον μ. μου!

Anonymous said...

LostKaraFamous γράφτηκα στο Fame Studio μετά την προτροπή σου...

Kι Ο/Η kat. να μην ασχολείται με τον Σάκη και μένα που είμαστε ατάλαντοι.
Kαι στην τελική δεν ήταν δικοί μου οι στίχοι.Νταξ;

ΥΓ. Ποιος είναι ο "μ"?

O Μητροπάνος, ο Μητσιάς, ο Μακεδόνας, ο Μπουγάς ο Πλανητάρχης ή ο Μετζέλος των ΗΜΙΖ;

Μάλλον για Μικρούτσικο τον κόβω...

"Μ' ένα χάμπουργκερ στο χέρι
αραγμένος πάνω στο παπί
σου μιλάω για αστέρι
μοιάζει ο Νίνο με την αστραπή

Ειμαι εγώ ο Νίνο είμαι ο πρώτος
κι έχω εγώ την πρώτη μηχανή
ειμαι εγώ ο Νίνο είμαι ο μόνος
μετά από μεεεεένα δεν είναι κανείς

Μέσ' τους δρόμους πέφτει βράδυ
και η πόλη μέσα στη σιωπή
κι’ αυτό που σκίζει το σκοτάδι
είναι του Νίνο το παπί"

Αντε καλό μας ξημέρωμα...!

kat. said...

ανώνυμε/η (που μάλλον μου κάνεις για άνδρας, αλλά τέλος πάντων..)

εσύ καλέ μου γιατί το παίρνεις προσωπικά;;
ασχολήσου με την μουσική σου (σ.σ. και όχι με τους στίχους!!!!!!!) και μην δίνεις σημασία στα περιττά/ απέριττα σχόλια μου..

όπου "μ", σημειώσατε μανώλης φάμελλος!
και δεν θέλω σχόλια! οκ αγαπητέ ανώνυμε;;;

Anonymous said...

...MMMMMMMMMMMMMakaronia me kimmmmmmma...Hmmmmmmarton!!!
O Epomenos!!!

Anonymous said...

o sakis einai theos...ta tragoydia toy einai teleia exei fwnara kai apo kormara skizei......o anthropos den paizetai.einai koyklos!!!!!!

Anonymous said...

+ FONO M TN ROUBITSA

Anonymous said...

OPOIOS KOROIDEUEI TN SAKH DN 3EREI APO MOUSIKH. OLOS O KOSMOS TO LEEI OTI EINAI KOUKLOS

About