Καιρός ν΄αφήσουμε τις προκαταλήψεις. Το άμοιρο το νησάκι δεν είναι μόνο τσιφτετέλια στη μπάρα, κοσμικές εμφανίσεις και ύφος μπλαζέ. Αν στρέψεις λίγο ¨αλλού¨ το βλέμμα, θα ανακαλύψεις πολλές ομορφιές:

- Ανάσταση σε μικρό εκκλησάκι, σε μικρό χωριουδάκι. Δεν χρειάζεται να στριμωχνόμαστε όλοι στη Χώρα...
- Κοκορέτσι στον Πλατύ Γιαλό. Μπορεί εγώ να μην έφαγα (λόγω... δυσκοιλιότητας του ξενοδόχου μας) αλλά η διπλανή ταβέρνα μάς έσπασε τη μύτη!!
- Μαργαρίτες στο Sea Breeze στη Μικρή Βενετία. Γιατί ρε παλικάρια στριμώχνεστε στα υπόλοιπα καφέ, όταν εδώ θα απολαύσετε την καλύτερη θέα και θα ακούσετε την καλύτερη μουσική?

Μαμά γιατί εγώ δεν κάθομαι στο μπαλκονάκι του κυρίου (βλ. πρώτη φωτό), δεν πίνω καφέδες και δεν κοιτάζω το απόλυτο κενό για ώρες?

8 comments:

Anonymous said...

....Γιατί κάποιοι αποφάσισαν οτι έχεις περισσότερα να προσφέρεις στον κόσμο, πίνοντας τον καφέ σου στο γραφείο και χαζεύοντας στίβες περιοδικών!

Anonymous said...

Αλήθεια, το ποτάκι/ χυμό/ κοκτέιλ με την φράουλα ποιος το ήπιε;

kat.

Almost Famous said...

anonymous ποιοι είναι αυτοί που το αποφάσισαν?? να τους πω δύο κουβεντούλες...
kat ... εγώ το ήπια φυσικά! πως νομίζεις ότι παχαίνω???

Anonymous said...

Αγαπητή μου "almost famous":
1. δεν είσαι παχιά! Ελεος πια!
2. θα μπορούσες να μείνεις για πάντα στην Μύκονο! Κανείς δεν σε ανάγκασε να γυρίσεις πίσω!
3. καλύτερα που γύρισες για να έχεις μέτρο σύγκρισης! Αν έμενες για πάντα εκεί και περνούσες για πάντα τόσο υπέροχα, μοιραία, κάποια στιγμή δεν θα το εκτιμούσες!
4. όλα χρειάζονται σε αυτή τη ζωή! και τα καλά και τα άσχημα!
5. μην γκρινιάζεις γιατί τουλάχιστον το έζησες!
6. ...αυτά!

kat.

Tinsie said...

Αααααχ ωραία η Μύκονος! Είναι το αγαπημένο μου Κυκλαδίτικο νησί :-)

Margarita said...

Δεν έχω κάτσει παρά ελάχιστα. Παρ'όλα αυτά, περιμένω πως και πως να μου δοθεί η ευκαιρία να ξαναπάω, κυρίως γιατί παίζει σπιτι συγγενούς μακριά από τη βαβούρα και το δήθεν..

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

@ ασχετο με τις Μυκονους και τα σχετικα αλλα....

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ...με πολλά ταξίδια...πολύ μουσική,πολύ αγάπη και πολλές Madonnes...!!!!

greg.

About