Ο Σάκης Ρουβάς δεν είναι απλά ένας τραγουδιστής που λατρεύουν τα κοριτσάκια. Ο Σάκης είναι... ιδέα. Η ιδέα του τέλειου άντρα!
Γιατί ο τέλειος άντρας είναι φυσικά κούκλος, σου τραγουδάει ¨Σ΄έχω ερωτευτεί¨, σε κοιτάει στα μάτια, δεν σου φέρνει αντιρρήσεις και την περισσότερη ώρα γελάει! Τι άλλο μπορεί να ζητήσει μια κοπέλα εν έτει 2006?
Κι έρχεται το πανέξυπνο σποτάκι της Vodafone για να μας εξιτάρει, να μας ξεσηκώσει και το κυριότερο να μας κάνει να πιστέψουμε ότι μπορεί στο μετρό να συναντήσουμε το Σάκη να μας λέει ¨Στις ομορφιές σου είσαι σήμερα κοπελιά¨ κι εμείς ατάραχες να απαντάμε ¨Γεια σου Σάκη!¨.
Εύγε στους κυρίους διαφημιστές που μας πρόσθεσαν άλλη μια φαντασίωση για τον Σάκη μας! Και εύγε στη Κάτια που τον χαίρεται για όλες μας! κλαψ!

4 comments:

Night's Knight said...

Εμ, σε λάθος εταιρία πήγες...!
Έτσι θα σου έλεγε αν ήσουν στη σωστή...

ΠΡΕΖΑ TV said...

Ειναι καυλα!!!
Απιστευτικος που λεει και ο gey.

GLOBAL said...

μου αρέσει γιατί τελευταία σε αυτές τις διαφημίσεις μοιάζει πιο ανθρώπινος, πιο γήινος, πιο ρε παιδί μου είμαι εδώ και γαμάω και δέρνω ένα πράγμα.

Almost Famous said...

κύριε knight δεν πήγα σε λάθος εταιρεία... μάλλον ο σάκης είναι στη λάθος ή δεν μου έκανε πρόταση η σωστή!!!!!!!
global επιτέλους!!! ξεσπάθωσες11

About