Διάβασα πριν από λίγο καιρό για κάποιον, ο οποίος μέσω του blog του βρήκε δουλειά σε εφημερίδα και άρχισα να ονειρεύομαι να έχω το δικό μου blog, να γράφω τις πιο σοφές κουβέντες του κόσμου, να με ανακαλύψουν οι μεγαλύτεροι εκδότες του κόσμου, να γίνω οι ιστορίες μου best seller, να γίνει το βιβλίο μου ταινία στο Hollywood, να κερδίσω Όσκαρ σεναρίου, να περπατάω στο κόκκινο χαλί...
Επειδή όμως πρέπει να χάσω τουλάχιστον 8 (?) κιλά για να χωρέσω στο κόκκινο φόρεμα του Valentino, σκέφτηκα να αρχίσω από τα εύκολα και να δημιουργήσω το δικό μου blog.
Ο Χρήστος μου είπε να το φτιάξω με ροζ χρώμα αλλά δεν τον άκουσα... δεν είμαι δα και τόσο χαρωπή... Μετά είπα να το ονομάσω DontBelong μιας και πάντα έχω την αίσθηση ότι δεν ανήκω πουθενά αλλά ο κακός υπολογιστής μού είπε ότι πρόλαβε άλλος... Μα στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση! Το έχει πει άλλωστε και η σπουδαία αοιδός Δέσποινα Βανδή! Ποιος είναι αυτός ο υπολογιστής που τολμά να την αμφισβήτησει? Ηθελα να το ονομάσω almost famous (αφού απέχω μόλις 8 κιλά από το Οσκαρ) αλλά κι αυτό το πρόλαβε άλλος! Οπότε είπα να κάνω συνδυασμό... λίγο αυτό το Lost που αισθάνομαι χρόνια τώρα... λίγο το κόκκινο χαλί... και το όνομα αυτού... Lost Almost Famous! Καλή Αρχή!

1 comment:

Night's Knight said...

Welcome! "Lost" συμφωνώ. Κατά το χαμένο. "Almost famous" όμως; Νομίζω σε υποτιμάς. Αλήθεια που το έχει πει αυτό η αοιδός;;;

About