Λίγο πριν την αποχώρηση, προσπαθώ εδώ και μέρες να "καθαρίσω" τον υπολογιστή μου και να τακτοποιήσω τα αρχεία μου. Δεν περίμενα όμως ότι θα κάνω flashback στη ζωή μου...
Δραματικά mail για κρίσεις στη δουλειά που τώρα μοιάζουν ασήμαντες, γλυκές κουβέντες φίλων που ξεχάστηκαν μέσα στην καθημερινότητα, άνθρωποι που τότε έμοιαζαν σημαντικοί και τώρα πια δεν υπάρχουν στη ζωή σου, υποσχέσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ...
Ξεκαθάρισμα λοιπόν και πάμε παρακάτω... Μάθαμε τίποτα ή θα κάνουμε πάλι τα ίδια?

3 comments:

Anonymous said...

Γειάσας famous...ναί πάντα είναι πολύυ..επίπονη η διαδικασία του 'ξεκαθαρίσματος'γενικά...και όταν αυτή σε φέρνει και αντιμέτωπο/η και με το παρελθόν σου που δ εν ήταν ίσως και ότι το καλύτερο...ε,εκεί είναι ακόμη πιό επίπονο..αλλά όπως και να χει..νομίζω πως..πάντα θα πρέπει να βρίσκουμε τη δύναμη..να 'διαγράφουμε'τα παλιά κι ότι μας πόνεσε πολύ..στη ζωή μας και να 'διαγράφουμε'από τη λίστα της ψυχής μας και της ζωής μας άτομα...που δε μας ταιριάζουν και να κρατάμε αυτά που θεωρούμε ότι μας κάνουν...μόνο..αυτά τα ένα,δύο,τρία...τέλοσπάντων όσα είναι...ξέρω πονάει πολύ..αλλά.. πρέπει να το κάνουμε για το καλό μας...σας το λέω επειδή και γώ ζώ μιά παρόμοια κατάσταση με άτομο που πρέπει να 'διαγράψω'εντελώς από τη λίστα της ζωής μου γενικά... με πονάει αυτή η 'διαγραφή'αλλά πρέπει να την κάνω...επιβάλεται....έτσι είναι..δυστυχώς.....Υσ-πρόσφατα άνοιξα κι εγώ το δικό μου μπλογκάκι γι αυτό βγαίνω μπλέ...

kat. said...

επίπονη η διαδικασία ξεκαθαρίσματος; καθόλου!
λατρεύω αυτές τις φάσεις που αδειάζω το μυαλό μου και ξεκινάω από την αρχή.. όπως καλή ώρα!
το αντίθετο θα ήταν επίπονο almost μου. το να συνέχιζες δηλαδή κρατώντας το στόμα σου κλειστό και κατά συνέπεια την διάθεση σου σε χαμηλά επίπεδα.
μην στεναχωριέσαι! χαμογέλα που έδωσες μια ακόμα ευκαιρία στον εαυτό σου. κάποιοι δεν το καταφέρνουν ποτέ.
και δεν έχει σημασία αν κάνεις τα ίδια λάθη. εσύ να είσαι καλά να τα κάνεις ξανά και ξανά και ξανά και ξανά.. δικά σου είναι τα λάθη, όσες φορές θέλεις τα επαναλαμβάνεις!

Anonymous said...

Σου εύχομαι μια καταπληκτική νέα αρχή με ακόμη καλύτερες προοπτικές! Γεωργία mc

About